Název: Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Překlad názvu: Impact of influencers on consumer behavior and purchasing behaviour
Autoři: KLÍMOVÁ, Nela
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: influencer marketing; sociální sítě; spotřebitelské chování; Vliv influencerů; consumer buying behavior; influencer marketing; Influencers' impact; social media
Citace: KLÍMOVÁ, Nela. Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/68009

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-615369

 Záznam vytvořen dne 2024-06-01, naposledy upraven 2024-06-01.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet