Název: Vlastní značky obchodního řetězce
Překlad názvu: The chain's own brands
Autoři: MARTINEC, Patrik
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační nástroj; marketingový výzkum; obchodní řetězec; vlastní značka; communication tool; marketing research; private brand; retail chain
Citace: MARTINEC, Patrik. Vlastní značky obchodního řetězce. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/70666

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-614571


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-05-25, naposledy upraven 2024-05-25.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet