Název:
Vlastní značky obchodního řetězce
Překlad názvu:
The chain's own brands
Autoři:
MARTINEC, Patrik Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zaměřuje na vlastní značky obchodního řetězce Billa a jeho komunikační strategii na českém trhu. Cílem je výběr vhodných komunikačních nástrojů, které povedou ke zvýšení povědomí o vlastních značkách. První část práce nejprve představuje teoretické základy spojené s problematikou značek, vlastních značek, komunikačních nástrojů a marketingového výzkumu. Tyto poznatky jsou následně využity v praktické části, která se zabývá charakteristikou vybraného obchodního řetězce a jeho vlastními značkami. Pro zjištění povědomí o vlastních značkách obchodního řetězce a chování zákazníků je využit marketingový výzkum. Informace jsou získány prostřednictvím dotazníku sdíleného na sociálních sítí Instagram a Meta, část informací byla získána ručním vyplněním tištěného dotazníku. Výsledky dotazníku jsou následně zpracovány a vyhodnoceny pomocí programů Microsoft Excel a Google Sheets. Na základě získaných informací jsou navržena řešení, které mají pomoci společnosti zvýšit povědomí o jejích vlastních značkách.This bachelor's thesis focuses on the retail chain's own brands Billa and the communication strategy on the Czech market, with an emphasis on choosing a suitable communication tool leading to increase an awareness about the private brand. The work presents basis associated with the problematics of brands, private brands, communication tools and marketing research. These findings are later used in the analytical part, where a characteristic of chosen company and its private brand is. Marketing research is used to find awareness of the retailer private label and consummer behaviour. The information is obtained using a questionnaire survey shared on social media Instagram and Meta. Part of the information is obtained by filling out a printed questionnaire. The results of the questionnaire are then processed and evaluated by using Microsoft Excel and Google Sheets. Based on this information found, a solution is suggested to help the company increase awareness of its own brands.
Klíčová slova:
komunikační nástroj; marketingový výzkum; obchodní řetězec; vlastní značka; communication tool; marketing research; private brand; retail chain Citace: MARTINEC, Patrik. Vlastní značky obchodního řetězce. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/70666