Název: Marketing osobnosti
Autoři: Šušnyák, Viktor ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Táto práca sa zaoberá problematikou osobných značiek a využitia celebrít v reklame. Cieľom je identifikovať hlavné prvky pôsobiace na image osobnosti a prepojiť závery s možnosťami a rizikom využitia slávnych osobností ako doporučovateľov v reklame. Práca je rozdelená do troch častí. Témou prvej časti je self-marketing a celebrity PR, teda budovanie osobnej značky. Druhá sa zaoberá využitím už vybudovaných osobných značiek pre propagáciu iných produktov. V tretej sú prezentované a analyzované výsledky výskumnej sondy týkajúcej sa desiatich celosvetovo známych celebrít a interpretácia týchto výsledkov v súlade so závermi z prvých dvoch častí.
Klíčová slova: Celebrity endorsement; celebrity pr; image; osobná značka; reklama; self-marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6718

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6091


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet