Název: Monitoring prodejní plochy
Překlad názvu: Monitoring of utilization of selling space
Autoři: Bartůněk, Michal ; Hebák, Petr (vedoucí práce) ; Rosendorfská, Renata (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato práce je zaměřena na představení speciálního typu marketingového výzkumu, jeho jednotlivých specifikací a následně i využití dat, získaných těmito výzkumy, v praxi. Práce obsahuje konkrétní příklady jednotlivých typů výzkumů s reálnými daty, technické a metodické řešení sběru dat společnosti Ipsos Tambor s.r.o., možnosti využití statistických analýz.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5202

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4256


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet