Název:
Budování konkurenční pozice českého obchodního řetězce
Překlad názvu:
Czech Retail Chain's Competitive Position Development
Autoři:
Häuser, Vít ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Analýza konkurenční pozice Jednoty Opava s.d. za pomoci sekundárních dat a nástroje analýzy SWOT. Identifikace tržních výzev a mezer, provedení zákaznického výzkumu trhu za účelem nalezení slabých míst v marketingovém mixu firmu. Segmentace zákaznických skupin. Porovnání s konkurencí.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový výzkum; obchodní řetězec; segmentace; SWOT
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/735