Název:
Vliv marketingových strategií na rozhodování dětského filmového diváka
Překlad názvu:
The Impact of Marketing Strategies on Children Film Viewer’s Decision
Autoři:
Kudrnová, Anna ; TOMEK, Ivan (vedoucí práce) ; Stuchlík, Jaroslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce na téma Vliv marketingových strategií na rozhodování dětského filmového diváka se ve své první části věnuje nejprve marketingu obecně, poté marketingu filmovému. Ve druhé praktické části je přímo zkoumána funkčnost trailerů na dětském divákovi.The bachelor's thesis The Impact of Marketing Strategies on Children Film Viewer’s Decision has two parts. The first part is focused on marketing and specially film marketing. The second part is more practical. There is a research about how the movie trailers are effective children film viewer.
Klíčová slova:
děti školního věku; dětští diváci; filmová teorie; filmový průmysl; marketing; trailer
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/10241