Název:
Využití gerilového marketingu v praxi mezinárodních firem
Překlad názvu:
The use of guerilla marketing in international companies
Autoři:
Nejedlý, Michal ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Hatoň, Luděk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce na téma "Využití guerilla marketingu v praxi mezinárodních firem" je s použitím odborné literatury a příkladů z praxe analyzování a nalezení přesné definice guerilla marketingu. Dále pak vytvoření specifického postupu pro používání a zavádění guerilla marketingových kampaní. Toto téma bylo vybráno s ohledem na fakt, že klasické formy komunikační politiky ustupují do pozadí a stále více firem využívá v čím dál větší míře moderní marketingové směry, přičemž jedním z nich je právě guerilla marketing.The objective of this thesis is to analyze and find the exact definition of the Guerilla Marketing with use of the specialized literature and practical examples. Another goal is to make the specific process of using and implementing guerilla marketing campaigns. This topis was choosen considering the fact, that classical forms of advertising are stepping back and lot of companies are nowadays using the modern marketing trends. One of them is guerilla marketing.
Klíčová slova:
gerilový; guerilla; marketing; reklama; advertising; guerilla; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7883