Název: Budování značky ŠKODA AUTO ve specifických věkových kategoriích
Překlad názvu: Brand building of SKODA AUTO in the specific age categories
Autoři: Chmelík, Jan ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Matějovič, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Budování značky; Komunikační strategie; ŠKODA AUTO; Brand building; Communication strategies; SKODA AUTO

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69058

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361551


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet