Název:
Propagace České republiky na čínské sociální síti WeChat
Překlad názvu:
Promotion of the Czech Republic on Chinese Social Media WeChat
Autoři:
Geršlová, Barbora ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Havlíčková, Blanka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce přináší návrh marketingové strategie propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu cílené na čínskou generaci Y na čínské sociální síti WeChat. Analyzuje prostředí západních i čínských sociálních sítích se zaměřením na destinační marketing a vzájemně tyto sítě komparuje. Dále poskytuje informace o specifikách čínského segmentu, jak z pohledu čínských turistů, tak čínských uživatelů internetu, a navrhuje, jak tato specifika využít ve prospěch marketingové kampaně.This Bachelor Thesis brings a draft of a marketing strategy targeting Chinese Millennials with the aim to promote the Czech Republic as a tourism destination on Chinese social media WeChat. It analyses the environment of Western and Chinese social meda with focus on destination marketing and it also compares them. Furthermore, this Thesis provides information about the specifics of Chinese segment, from the point of view of both Chinese tourists and Chinese Internet users, and it suggests how to use these specifics in favour of the marketing strategy.
Klíčová slova:
destinace; marketing; propagace; sociální síť; WeChat; čínští turisté; Chinese tourists; destination; marketing; promotion; social media; WeChat
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68911