Název: Porovnání vlivu reklamy na vybranou skupinu Čechů a Vietnamců
Překlad názvu: Comparison of the Influence of Advertising on Consumer Behavior of selected Groups of Czechs and Vietnamese
Autoři: Maiová, Thu Hang ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Phung, Nghia (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Reklama; Spotřebitel; Spotřební chování; Vietnamci; Češi; Advertisement; Consumer; Consumer Behavior; Czechs; Vietnamese

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70100

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361398


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet