Název:
Podnikání vietnamské komunity v ČR v oblasti FMCG
Překlad názvu:
Business of the vietnamese community in the Czech Republic in FMCG
Autoři:
Nguyen, Hue An ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je charakteristika podnikání vietnamské komunity v oblasti FMCG v České republice. Práce se skládá ze tří částí. První část se zabývá migrací Vietnamců do České republiky, vývojem jejich počtu a ekonomickou aktivitou vietnamské komunity. Druhá část práce popisuje zaměření vietnamských prodejen, způsoby nákupu zboží, vybrané smluvní aliancí a příklad jedné vietnamské prodejny. Poslední část práce je část praktická, která je tvořena vyhodnocením dotazníkového šetření. Cílem dotazníkového šetření je zjistit postoj zákazníků k vietnamským prodejnám s potravinami.The aim of this bachelor´s thesis is to characterize business of the vietnamese community in FMCG in the Czech Republic. The thesis has three parts. The first part follows up migration of the Vietnamese to the Czech Republic, the development of the number of the Vietnamese and economic activity the vietnamese community. The second part of the thesis describes vietnamese shops, way how they purchase goods, chosen contract alliances and an example of one vietnamese shop. The last part of the thesis is the practical part, which is made up by evaluation of a questionnaire survey. The aim of this part is to find out the attitude of customers to vietnamese shops with food.
Klíčová slova:
postoj zákazníka; rychloobrátkové zboží; vietnamské prodejny; attitude of customers; fast moving consumer goods; vietnamese shops
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69042