Název:
Marketingová komunikácia prostredníctvom módneho blogu
Překlad názvu:
Marketing communication through fashion blog
Autoři:
Drozdová, Natália ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca skúma využitie módnych blogov v marketingovej komunikácii. Prináša pohľad na to, ako sú módne blogy vnímané ich čitateľmi a aký na nich majú účinok. Teoretická časť práce popisuje marketingovú komunikáciu, komunikačný proces, komunikačný mix a internetový marketing. Nadväzuje na to charakteristika blogov a sociálnych sietí. Praktická časť práce pozostáva z popisu fungovania vlastného módneho blogu a jeho propagácie na sociálnych sieťach. V závere práce bol pomocou dotazníkového prieskumu zisťovaný pohľad verejnosti na módne blogy a ich vplyv na čitateľov. Práca je zakončená odporúčaniami venovanými módnym blogerom, ktoré vychádzajú z vlastnej skúsenosti s módnym blogovanímBakalářská práce zkoumá využití módních blogů v marketingové komunikaci. Přináší pohled na to, jak jsou módní blogy vnímány jejich čtenáři a jaký na ně mají účinek. Teoretická část práce popisuje marketingovou komunikaci, komunikační proces, komunikační mix a internetový marketing. Na ni navazuje charakteristika blogů a sociálních sítí. Praktická část popisuje fungování vlastního módního blogu a jeho propagace na sociálních sítích. V závěru práce byl pomocí dotazníkového průzkumu zjišťován pohled veřejnosti na módní blogy a jejich vliv na čtenáře. Práce je zakončena doporučeními věnovanými módním blogerům, které vycházejí z vlastní zkušenosti s módním blogováním.The bachelor thesis studies the usage of fashion blogs in the marketing communication. It brings the view of the fact how fashion blogs are perceived by their readers and how readers are influenced by fashion blogs. The theoretical part of the thesis describes marketing communication, communication process, communication mix and online marketing. It is followed by characteristics of blogs and social networks. The practical part is dealt with the description of how my own fashion blog works and with its advertising on social networks. In the conclusion the questionnaire survey was used to identify the public opinion on fashion blogs and their influence on readers. The thesis is finalised by recommendations dedicated to fashion bloggers and are based on my own experience with fashion blogging.
Klíčová slova:
internetový marketing; marketingová komunikace; módní blog; sociální sítě; fashion blog; marketing communication; online marketing; social media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69105