Název:
Analýza obchodní strategie a postavení společnosti DMG MORI na trhu s obráběcími stroji
Překlad názvu:
Analysis of the business strategy and position of DMG MORI in the machine tool market
Autoři:
Žůrková, Denisa ; Jurek, Martin (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je analýza obchodní strategie a postaveni strojírenské společnosti DMG MORI na trhu s obráběcími a tvářecími stroji, na základě makroprostředí a mikroprostředí podniku. K analýze těchto prostředí bylo využito PEST analýzy a Porterova modelu konkurenčního prostředí. Vše bylo zhodnoceno pomoci SWOT analýzy.The aim of this bachelor thesis is to analyze the business strategy and position of the DMG MORI engineering company in the machine tool and forming machine market based on the macro environment and the microenvironment of the company. PEST analysis and Porter's model of competitive environment were used to analyze these environments. Everything was evaluated using SWOT analysis.
Klíčová slova:
PEST anlýza; Porterův model konkurenčního prostředí; Trh s obráběcími stroji; Porter's model of competitive environment; SWOT analysis; The machine tool market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71213