Název: Marketingová strategie spol. Lidl v ČR
Překlad názvu: Marketing strategy of Lidl in the Czech republic
Autoři: Seidlová, Barbara ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační strategie; Lidl; maloobchod; marketingová strategie; marketingový mix; communication strategy; Lidl; marketing mix; marketing strategy; retail

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71128

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360727


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet