Název: Vliv aktivit marketingové komunikace na spotřební chování generace X a Y
Překlad názvu: Marketing communication and its influence on consumer´s behavior of X and Y generation
Autoři: Květoňová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vacovský, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Generace X a Y; Marketingová komunikace; reklama; spotřební chování; advertising; consumer´s behavior; generation X and Y; Marketing communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70068

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360380


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet