Název:
Fundraising neziskové organizace NIDAR
Překlad názvu:
Fundraising of non-profit organisation NIDAR
Autoři:
Jandová, Tereza ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Pemová, Terezie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá fundraisingem neziskových organizací. Cílem práce je poskytnout základní informace o fundraisingu a aplikovat tyto informace na zhodnocení fundraisingu vybrané neziskové organizace. Práce nejprve vymezuje neziskový sektor a jeho dlouhodobou udržitelnost, poté se práce věnuje samotnému fundraisingu. Do části věnující se fundraisingu je zahrnuta také problematika důvěryhodnosti organizace a webových stránek organizace. Tyto faktory vytváří konkurenční výhodu v aktivitách zaměřených na fundraising. Tento teoretický základ je aplikován na vybranou neziskovou organizaci, kromě rozboru fundraisingu jsou rozebrány i webové stránky organizace a je provedena Analýza spolehlivosti neziskové organizace ASNO14. Získání dat v praktické části bylo provedeno rozborem výročních zpráv organizace, analýzou webových stránek a osobním rozhovorem. Závěr práce obsahuje celkové zhodnocení a návrhy na zlepšení.This thesis deals with fundraising of non-profit organisations. The scope of the thesis is to provide the reader with basic information about fundraising, and to apply this information in order to evaluate the fundraising of a selected non-profit organisation. First of all, this work defines the non-profit sector and its long-term sustainability, then the work deals with the fundraising itself. Issues connected with credibility of the organisation and its webpages are included in the part concerning fundraising.These factors establish a competitive advantage in activities that are focused on fundraising. These theoretical foundations are applied on a chosen non-profit organisation, and additionaly, the webpages of the organisation are also analysed, and an ASNO14 non-profit organisation reliability analysis is carried out. The data used in the practical part was collected through an analysis of annual reports of the organisation, webpage analysis and through a personal interview. The ending of this thesis includes an overall evaluation and improvement proposals.
Klíčová slova:
důvěryhodnost; fundraising; nestátní nezisková organizace; webové stránky; zdroje financování; credibility; financing sources; fundraising; non-state non-profit organisation; webpages
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69775