Název: Motivace a preference návštěvníků koncertů vážné hudby
Překlad názvu: Motivation and preferences of classical music concert attendants
Autoři: Palasová, Tereza ; Šmíd, Ilja (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dramaturgie; flow; kulturní kapitál; marketing; motivace; návštěvnost; preference spotřebitele; strategický management; Vážná hudba; attendance; Classical music; consumer preferences; cultural capital; dramaturgy; flow; marketing; motivation; strategic management

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70486

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359788


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet