Název: Marketingová strategie společnosti Expensa, a.s.
Překlad názvu: Marketing Strategy of Expensa Company
Autoři: Sapáková, Hana ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový mix; positioning; segmentace; targeting; Marketing mix; Marketing strategy; Positioning; Segmentation; Targeting

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68881

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359374


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet