Název: Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Překlad názvu: Fashion marketing focused on the microenterprise – Krispol fashion s.r.o.
Autoři: Berný, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Keferová, Regina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; mikropodnik; móda; módní marketing; fashion; fashion marketing; marketing; marketing communication; marketing mix; microenterprise

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70010

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358912


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet