Název: Analýza a strategie firmy AGROSPED, spol. s r. o. na domácím a zahraničním trhu
Překlad názvu: Analysis and strategy of the company AGROSPED, spol. Ltd. on the domestic and foreign market
Autoři: Marešová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Společnost AGROSPED, spol. s r. o. podniká v oboru nákladní silniční dopravy, vnitrostátní i mezinárodní (zejména SRN). Byla provedena analýza firmy pomocí analýzy SWOT, finanční analýzy, personální analýzy, PEST analýzy českého a německého trhu a analýzy konkurence. Na základě výsledků analýz byla vytvořena strategie firmy. S ohledem na požadavky majitele byly vytvořeny nabídky v českém a německém jazyce, logo firmy v elektronické podobě a webové stránky společnosti. Firma byla zanesena do databází firem na serverech Seznam, Atlas a Centrum. V rámci strategie čerpání dotací a řízení lidských zdrojů byly naznačeny možné způsoby řešení.
Klíčová slova: analýza; doprava; dotace; finanční analýza; marketing v dopravě; PEST; strategie; SWOT

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5816

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3211


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet