Název: Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Překlad názvu: Advertising: Regulation and Code of Ethics of The Council for Advertising
Autoři: Marušáková, Markéta ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Boháček, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Pojmy z oblasti regulace reklamy. Regulace reklamy z hlediska obsahu a objemu. Kodex reklamy a Rada pro reklamu. Dozor nad reklamou. Obrana proti nevyžádané reklamě.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5600

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3041


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet