Název: Analýza a návrh změn marketingové komunikace společnosti Ekokom směrem k občanům
Autoři: Kuhn, Petr ; Johnová, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce hodnotí současný stav marketingové komunikace - komunikačních aktivit společnosti Eko-kom a na základě navrženého průzkumu uvádí možné změny i nové aktivity.
Klíčová slova: Eko-kom; komunikační kampaň; marketing; marketingová komunikace; třídění odpadu; výstava Tonda Obal

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5025

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2786


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet