Název: Obchodní a marketingová strategie 4 hvězdičkového hotelu v Praze
Překlad názvu: Business and marketing strategy of four-star hotel in Prague
Autoři: Holíková, Sandra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cíle; hotel; marketing; obchod; strategie; ubytování; accommodation; business; hotel; marketing; strategy; targets

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52699

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264483


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet