Název: Marketing Strategy of KOH Coconut in the Czech Republic
Překlad názvu: Marketingová strategie KOH Coconut v České republice
Autoři: Červená, Pavla ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Kokosová voda; Marketing; Strategie; Vstup na nový trh; Coconut water; Marketing; New market entry; Strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52432

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264189


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet