Název:
Podnikatelský plán: kosmetické studio
Překlad názvu:
Business Plan: Beauty studio
Autoři:
Svobodová, Martina ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je sestavit podnikatelský plán, na základě kterého se podnikatel rozhodne, zdali bude svůj záměr realizovat či nikoliv. Předmětem projektu je kosmetické studio, které má aktuálně vybudovanou jistou klientskou základnu, nicméně správně cíleným marketingem a výběrem místa s velkým potenciálem, je možné nalézt více zákazníků. Výsledky předvýzkumu položí základ pro otestování konceptu a stanoví pravidla pro vlastní marketingový průzkum. Zároveň pomůže při zjištění potenciálu poptávky. Následovat bude odhad a nastavení ceny na základě cenové sensitivity a preferencí. Celý koncept bude provázet osobní motivace podnikatele a hodnoty, které by měly stát uprostřed každého podniku bez ohledu na jeho velikost.The aim of the thesis is to prove whether is this business plan a feasible project or not. Based on the conclusion the entrepreneur will decide to go for the realization or not. The subject of the thesis is a beauty studio with already certain amount of current clients however still with substantial space for improvement. To reach better profitability there are calculations, analysis and set up of a new strategy carried out.
Klíčová slova:
Cenová politika; Marketingový mix; Marketingový průzkum; Podnikatelský plán; Strategie; Business plan; Marketing mix; Marketing research; Price policy; Strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52811