Název:
Použitie Google aplikácií a nástrojov v podniku
Překlad názvu:
Use of Google applications and tools in the enterprise
Autoři:
Fiala, Dávid ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom tejto práce je zamerať sa na použitie Google online kancelárskych aplikácií a nástroja Google Analytics v spoločnosti TLV s.r.o. Analyzovať ich efektivitu v každodennom použití a schopnosť zlepšovať vnútropodnikové procesy. Tieto aplikácie a nástroje budem najprv popisovať z pohľadu ich funkcií, ktoré ponúkajú. V ďalších fázach práce sa zameriam na alternatívne cloudové riešenia kancelárskych aplikácií, zhodnotenie nákladov spojených s nasadením týchto aplikácií a ich výhody v porovnaní s Google aplikáciami. V prípade Google Analytics sa zameriam na prínosnosť tohto riešenia pre spoločnosť TLV s.r.o. a to konkrétne porovnanie nákladov na internetovú reklamu (Google AdWords) a výnosy z nej.Cílem této práce je zaměření na použití Google online kancelářských aplikací a nastroje Google Analytics ve společnosti TLV s.r.o. Analyzovat jejich efektivitu v každodenním použití a schopnost zlepšovat vnitropodnikové procesy. Tyto aplikace a nástroje budu nejdřív popisovat z pohledu jejich funkcí, které nabízejí. V další fázi práce se zaměrím na alternativní cloudové řešení kancelářských aplikací, zhodnocení nákladů spojených s nasazením těchto aplikací a jejich výhody v porovnání s Google aplikacemi. V případě Google Analytics se zaměřím na přínosnost tohoto řešení pro spolešnost TLV s.r.o. a to konkrétně srovnáním nákladů na internetovou reklamu (Google AdWords) a výnosy z ní plynoucí.The aim of this thesis is to focus on usage of Google online applications for business and Google Analytics tool in the company TLV s.r.o. , analyse the effectivity of everyday usage and the ability to improve in-house processes. These applications and tools will be described from the perspective of their functions, which they offer. In the following parts of the thesis I will focus on alternative cloud based solutions of office applications, their costs of implementation and their advantages in comparison with Google applications. In case of Google Analytics the thesis will be focused on the rentability of this solution for TLV s.r.o. comparing the costs of online advertisements (Google AdWords) and the yield.
Klíčová slova:
Google AdWords; Google kancelářské aplikace; SEO; Sklik; Google AdWords; Google Apps; SEO; Sklik
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52769