Název:
Tvorba a implementace CRM ve firmě B:TECH, a.s.
Autoři:
Bittermann, Tomáš ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce upozorňuje na důležitost řízení vztahů se zákazníky v dnešní době. V teoretické práci se věnuji CRM, péči o klíčového zákazníka a metodám marketingového průzkumu. V práci popisuji vývoj CRM ve firmě B:TECH, ve které je zaváděn nový IS. Cílem práce je navrhnout změny v péči o klíčové zákazníky, navrhnout výběr databáze potencionálních klientů, vylepšit marketingovou kampaň či navrhnout akci pro klíčové zákazníky.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4665