Original title:
Hodnocení internetových obchodů se zaměřením na prodej elektronických knih
Translated title:
Assessment of electronic shop
Authors:
Seige, Viktor ; Hesová, Ivana (advisor) ; Kubata, Karel (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je zjistit, jaké faktory jsou rozhodující pro úspěšnost internetových obchodů (e-shopů), které se zabývají elektronickými knihami, a zároveň tímto výzkumem objevit vhodný způsob, kterým se mohou i do budoucna e-shopy se stejnou nebo podobnou tématikou hodnotit. Pomocí faktorů jako design, služby, marketing, nabídka zboží jsou porovnány přední české e-shopy a poté jsou stanoveny důležité prvky, přednosti, ale i slabiny těchto vybraných obchodů, které ovlivňují nákupní chování zákazníků.The aim of this work is determine, which factors are relevant for success of e-shops focused on e-books sale and also find out a suitable method for rating of e-shops with same or similar specialization. Using factors as design, services, marketing, offer of goods etc. prime Czech e-shops are compared and then important attributes, strengths and weaknesses of these chosen shops are specified, which influence consumer shopping behaviour.
Keywords:
e-kniha; e-shop; hodnocení