Název:
Hledání nových forem prezentace klasické hudby
Překlad názvu:
New strategies of classical music presentation
Autoři:
Špaňárová, Kateřina ; RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg (vedoucí práce) ; ŠTILEC, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce analyzuje nové formy prezentace klasické hudby na přík- ladu dvou světově významných operních domů. První zkoumaný operní dům je Metropolitní opera New York a druhý Komická opera Berlín. Tato práce zjišťuje, zda a jak se těmto institucím daří rozšiřovat své publikum bez toho, aniž by snižovaly vysokou uměleckou úrověň prováděných děl.This thesis analyses new ways of interpreting and producing classical music using two examples, the Komische Oper Berlin and Metropolitan Opera New York - two highly influential hubs of classical music. The thesis sets out to critically assess whether and how these institutions succeed in attracting new audiences by means of modern production and marketing while keeping high level of per- formed art.
Klíčová slova:
hudba; hudební management; prezentace; vážná hudba
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/8967