Název:
Komercializace " klasické " hudby
Překlad názvu:
COMMERCIALIZATION OF ARTIFICIAL MUSIC
Autoři:
Veselý, Šimon ; MIKOLÁŠEK, Daniel (vedoucí práce) ; HAVLÍK, Jaromír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce pojednává o komercializaci artificiální hudby se zvláštním zřetelem k situaci soudobé hudební literatury pro bicí nástroje. Cílem práce je poukázat na uměleckou hodnotu, která je hlavním aspektem rozpoznání komerční manipulace. Práce také popisuje roli hudebního průmyslu, technologií a masových médií vzhledem k popularizaci hudebních děl. Práce vychází z poznání hudby 20. a 21. století a z pojmu rekontextualizace uměleckých hodnot během tohoto období.This bachelor thesis discusses the commercialization of artificial music with special attention to the situation of contemporary music literature for percussion. The aim of thesis is to show the artistic value, which is the main aspect of the recognition of commercial manipulation. The thesis also describes the role of the music industry, technology and mass media due to the popularization of musical works. The work is based on the knowledge of music of the 20th and 21st century art and the concept of recontextualization values during this music period.
Klíčová slova:
hudba; komercializace; komerční aspekty; komerční tvorba; vážná hudba
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/9082