Název:
MĚŘENÍ EFEKTIVNOSTI PRÁCE V ORGANIZACI POSKYTUJÍCÍ IT SLUŽBY
Autoři:
Seredycz, Petr ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Albrecht, Roman (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je představit metodu Support Point Analysis (SPA) vytvořenou firmou DHL v roce 2007. SPA je analytický nástroj jehož jádrem jsou metriky Service Desku a vzorec SPA. Tento nástroj umožňuje optimalizovat podporu IT služeb napříč celou organizací a je schopný poskytnout údaje o produktivitě a vytíženosti pracovníků podpory IT služeb. Přináší nový pohled na řízení oddělení podpory IT služeb a má potenciál stát se standardem měření efektivity práce.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4521