Název:
Analýza postavení firmy na trhu jazykového vzdělávání
Autoři:
Neoralová, Pavla ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Košková, Světla (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je charakterizovat trh jazykového vzdělávání pro veřejnost, upozornit na jeho specifika a posoudit postavení firmy Tutor, s.r.o. na tomto trhu. Teoretická část práce se zabývá definováním odvětví a konkurence, Porterovou analýzou odvětví, analýzou konkurence a konkurenčními strategiemi. Pozornost je zde věnována také výzkumu znalosti značky. Praktická část práce charakterizuje trh jazykového vzdělávání a pomocí Porterovy analýzy studuje působící konkurenční síly. Další text charakterizuje největší konkurenty v oblasti veřejných kurzů, srovnává je navzájem a identifikuje silné a slabé stránky firmy Tutor, na základě kterých jsou v závěru práce formulována doporučení pro udržení a zlepšení postavení firmy na trhu.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4490