Název: Marketing Strategy of a Multinational Company for Emerging Markets of CIS States
Autoři: Bartes, Karel ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sedlacký, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: The saturation of Western markets, strong and predatory competition, and the end of supranational state units, all these factors have contributed to eminent interest of multinational companies in the newly created markets of the Commonwealth of Independent States. For that reason, the thesis discusses marketing theories as well as a wide range of marketing strategies and tools tailored to local specific cosmetics markets based on executed situation analysis.
Klíčová slova: CIS; cosmetics; emerging markets; marketing; marketing strategy; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4340

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2418


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet