Název:
Vliv současné reklamy na spotřební chování obyvatel v ČR
Překlad názvu:
The influence of advertising on the expenditure of consumers in the Czech republic
Autoři:
Koschantová, Klára ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Má diplomová práce pojenává o vlivu současné reklamy na spotřební chování běžného spotřebitele v České republice. První část práce se věnuje reklamě, jejím formám a současným reklamním médiím. Celá jedna kapitola se pak zabývá teorií a chováním spotřebitele, jeho typologií a nákupním rozhodováním. Druhá část práce se opírá o statistiky a poukazuje na prováděné reklamní výzkumy. Poslední kapitola je věnována výsledkům vlastního dotazníkové šetření mezi občany České republiky, a to především v Jižních Čechách a v Praze. Pomocí vlastního šetření jsem se pokusila objanit otázku, zda má reklama na spotřebitele a jeho nákupní chování vliv.The main object of my diploma thesis is try to find out if the consumers in the Czech republic are influenced by advertising or not. The first part is focused on advertising, forms and the advertising media. Second chapter deals with the the theory and consumer behavior, the typology and making decisions. Second part is based on statistics and points to the research about advertising. The last chapter describes the results of my own research among people in the Czech republic, mainly people living on the South of Bohemia and in Prague.
Klíčová slova:
reklama; spotřebitel; spotřební chování; advertising; consumer; consumer behavior
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50283