Název:
Návrh strategie CSR společnosti CCS, s. r. o.
Překlad názvu:
Creation of a CSR strategy for the company CCS, s. r. o.
Autoři:
Paseková, Markéta ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Eibanová, Katarína (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] CSR strategie není pouze o jednostranném vynakládání peněžních prostředků na dobročinné účely. Efektivní CSR strategie vede k naplňování ekonomických cílů firmy. Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav CSR ve společnosti CCS, s. r. o. a navrhnout možná zlepšení, resp. vyvinout efektivní a ucelenou strategii CSR. Jako nástroje pro tvorbu strategie jsou v práci použity především hloubkové rozhovory se zaměstnanci marketingového a HR týmu a modely organizace Byznys pro společnost, na jejichž základě je vytvořena konkrétní CSR strategie pro firmu CCS.CSR strategy is not only about unilateral spending of funds on charitable purposes. An effective CSR strategy leads to fulfillment of economic goals of the company. The aim of this thesis is to analyze the current state of CSR in company CCS, s. r. o. and suggest possible improvements, or more precisely, develop an effective and coherent CSR strategy. As a tool for creating strategy are in this thesis primarily used in-depth interviews with employees of HR and marketing teams and models of organization Byznys pro společnost. On the basis of this instruments was created a specific CSR strategy for the company CCS.
Klíčová slova:
CSR; Odpovědnost; Strategie; CSR; Responsibility; Strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49791