Název: Marketingová strategie profesionálního sportovního klubu
Překlad názvu: Marketing strategy of professional sports club
Autoři: Bíma, Miroslav ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; fanoušek; hokej; klub; marketing; Piráti Chomutov; sport; analysis; club; fan; ice hockey; marketing; Pirates Chomutov; sport

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50895

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206708


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet