Název: Marketingové strategie neziskové organizace Člověk v tísni
Překlad názvu: Marketing strategy of the non-profit organization People in Need
Autoři: Francová, Michaela ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Nezisková organizace; SWOT analýza; Člověk v tísni; Marketing; Non-profit organization; People in Need; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50173

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206444


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet