Název: Obchodní a kulturní specifika Malajsie
Překlad názvu: Business and Cultural Specifics of Malaysia
Autoři: Mitrengová, Veronika ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Karpová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: etiketa; etnika; Hofstede; Malajsie; náboženství; obchod; business; ethnic groups; etiquette; Hofstede; Malaysia; religion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49850

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206228


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet