Název: Multikanálové atribuční modelování
Překlad názvu: Cross-channel attribution modelling
Autoři: Žárský, Jiří ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Vraná, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AdForm; analytický marketing; atribuce; Keboola; marketingové kanály; Markovovy řetězce; návratnost investic do reklamy; online marketing; Shapley Value; Tableau; zákaznické cesty; AdForm; attribution; customer journeys; Keboola; marketing analysis; marketing channels; Markov chains; online marketing; return on advertisement spending; Shapley Value; Tableau

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50659

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206109


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet