Název: Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony
Překlad názvu: Marketing communication of the Louis Vuitton brand, the way to icon status
Autoři: Pašková, Lucie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Ikona; Louis Vuitton; Luxus; Marketing; Marketingový mix; Značka; Brand; Icon; Louis Vuitton; Luxury; Marketing; Marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50664

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205937


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet