Název:
Strategicheskiy analiz predpriyatiya ZAO Alfa Motor Grupp
Překlad názvu:
Strategic analysis of ZAO Alfa Motor Grupp
Autoři:
Antonova, Maria ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Vysockaya, Natalia Vladimirovna (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce je společnost ZAO Alfa Motor Group. Cílem je provést strategickou analýzu hospodářské činnosti, vyhodnocení účinnosti současných politik a vytvořit doporučení a návrhy ke změně strategie rozvoje společnosti. ZAO Alfa Motor Group - síť specializovaných center služeb a prodeje automobilů náhradních dílů, specializující se na vozy Toyota a Lexus. Bakalářská práce má dvě hlavní části. V první části práce odkrýt význam základních pojmů vztahujících se k oblasti strategické analýzy, odhaluje podstatu a mechanismy hlavních metod strategické analýzy. Druhá část popisuje společnost a její obchodní aktivity, popisuje její finanční situaci. Také ve druhé části konat do hloubky strategickou analýzu společnosti ZAO Alfa Motor Group pomocí nástrojů popsaných v první části.The subject of the bachelor work is the company ZAO Alfa Motor Group. The aim is to conduct strategic analysis of economic activity, evaluation of the effectiveness of current policies and develop recommendations and proposals to change the company's development strategy. ZAO Alfa Motor Group - a network of specialized service centers and car sales of spare parts, specialized in cars of Toyota and Lexus. Bachelor work has two main parts. In the first part of the work to uncover the meaning of basic concepts related to the field of strategic analysis, reveals the essence and mechanisms of the main methods of strategic analysis. The second part describes the company and its business activities, describes its financial condition. Also, in the second part held in-depth strategic analysis of the company ZAO Alfa Motor Group using the tools described in the first part.
Klíčová slova:
Alfa Motor Grupp; strategická analýza; strategie; Alfa Motor Grupp; auto service development; strategic analysis; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51398