Název: Vernostné programy v leteckej spoločnosti ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi
Překlad názvu: Loyalty programs as a CRM tool used by airline
Autoři: Demčáková, Vanda ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Hodnota zákazníka; Loajalita; Věrnostní programy; Řízení vztahů se zákazníky; Customer Relationship Management (CRM); Customer Value; Loyalty; Loyalty programs

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50195

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205568


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet