Název:
Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
Překlad názvu:
Brand Personality in a Social Networking Environment
Autoři:
Kučerová, Kristýna ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit, jak firmy působící v oblasti FMCG respektují při propagaci na sociálních sítích osobnost své značky a zda je v souladu s jejich komunikací v jiných typech médií. Dílčím cílem je posoudit, jak se názory různých marketingových odborníků na tuto problematiku odlišují. Teoretická část je zpracována na základě sekundárních zdrojů informací, především odborných publikací. V praktické části jsou shrnuty poznatky z kvantitativní obsahové analýzy a expertních rozhovorů se zaměstnanci jednotlivých firem, na jejichž základě je v závěru práce uvedeno shrnutí a navrženo možné vylepšení.The main objective of the thesis is to evaluate how FMCG companies respect the personality of the brand during promotion on social networks, and whether it is consistent with their communication in other types of media. The partial aim is to assess how opinions of marketing experts are different. The theoretical part is prepared on the basis of secondary sources of information, especially professional publications. The practical part summarizes the findings from quantitative content analysis and expert interviews with employees of companies. Based on these interviews a summary and suggested possible improvements is in the conclusion of the thesis.
Klíčová slova:
Brand; Identita značky; Osobnost značky; Brand; Brand Identity; Brand Personality
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51009