Název:
Nové trendy v direct marketingu a jejich aplikace na konkrétní e-shop
Překlad názvu:
New trends in direct marketing and application on a specific e-shop
Autoři:
Frank, Štěpán ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Paulíček, Vít (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá novými trendy z obsahového hlediska v direct marketingu a jejich implementaci na konkrétní e-shop. Její hlavní část je věnována jednotlivým nástrojům direct marketingu, neboť právě skrze nástroje lze oslovit zákazníky. Cílem této práce je především použití trendů a následné ověření jejich funkčnosti a efektivity z hlediska možnosti zvýšení zisku nebo návštěvnosti. Teoretická část se zabývá zařazením direct marketingu v disciplíně marketingové komunikace a jeho důkladnějšímu popisu. Především jsou popsány jednotlivé nástroje a trendy. V praktické části je prezentován průběh vytváření kampaní a jejich vyhodnocení. Z průběhu a vyhodnocení vyplývá, že použití trendů mělo vliv na výsledky. Na základě těchto pozorování jsou provozovateli podána doporučení do budoucnosti.This thesis deals with new trends from a content point of view of direct marketing and implementation to the specific e-shop. Its main part is dedicated to individual tools of direct marketing, because through those tools can company reach customers. The aim of this work is the use of trends and subsequent verification of their functionality and efficiency in terms of the possibilities of increasing profit or attendance. The theoretical part deals with the inclusion of direct marketing in the discipline of marketing communications and its depth description. Especially describes the individual tools and trends. In the practical part is presented proces of the campaign creation and evaluation. The process and assessment shows that the use of the trends affected the results. Based on these observations were made recommendations for the future to the owner.
Klíčová slova:
direct marketing; marketingová kampaň; Marketingová komunikace; nové trendy; direct marketing; marketing campaign; Marketing communication; new trends
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50983