Název:
Vvedenie novogo produkta na rynok
Překlad názvu:
The process of launching a product into the market
Autoři:
Davydova, Maria ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Získávání nových zákazníků a udržení stávajících se stává složitější s rostoucí konkurenci na trhu prodeje. V bakalářské práci zvýším takový problém jako zavedení nového výrobku na trh ze strany marketingové propagace. Tento proces hráje klíčovou roli pro úspěch podniku, jakož i účinnost zcela závisí na množství prodeje našeho produktu. Tato práce je příkladem k dosažení zvýšení loajality zákazníků, a také jé příkladem společnosti, která již začalá svou cestu v oblasti prodeje. Jeden z nejefektivnějších způsobu jak identifikovat silné a slabé strány je metoda kvalitativního výzkumu, který umožňuje ohodnotit situaci ze všech stran s minimálním úsilím. Tato metoda bude klíčovou otázkou v celé bakalářské práceAttracting new customers and retaining existing ones becomes more difficult with increasing competition in the sales market. In this bachelor thesis a problem of the introduction of a new product to the trade by marketing promotion is considered. This process plays a key role for the success of the enterprise as well as the effectiveness of the marketing campaign depends entirely on the amount of sales of our product. This thesis is an example and a step by step guide to achieve the increase in customer loyalty, basing on the example of a company that is just starting their way in the sales area. One effective way to identify strengths and weaknesses is a method of qualitative research, which allows you to assess the situation from all sides as much as possible with minimal costs. This method will be a key mission across the bachelor work.
Klíčová slova:
kvalitativní výzkum; marketing; produkt; marketing; product; qualitative research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50841