Název: Analýza reálných dat pro úsek zákaznických služeb
Překlad názvu: Analysis of real data for Customer Services Department
Autoři: Maximilián, Michal ; Šimůnek, Milan (vedoucí práce) ; Veselý, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza CRM dat; CF-Miner; CRISP-DM; data mining; GUHA; LISp-Miner; CF-Miner; CRISP-DM; CRM data analysis; data mining; GUHA; LISp-Miner

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50465

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205183


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet