Název: Budování značky Czevitrum na trhu sklářských výrobků
Překlad názvu: Czevitrum's brand building on a design glass market
Autoři: Janecký, Vlastimil ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Santariusová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Budování značky; Czevitrum; Design; Vstup na cizí trhy; Brand building; Czevitrum; Design; Start-up

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50314

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205054


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet