Název: Chování spotřebitele na trhu specifického sortimentu v ČR
Překlad názvu: Consumer behavior in the market of the specific products in the Czech Republic
Autoři: Klimentová, Andrea ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chování spotřebitele; lezecké vybavení; marketingový výzkum; segmentace trhu; umělé stěny; artificial walls; climbing equipment; consumer behavior; market segmentation; marketing research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49473

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204048


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet