Název: Znalost značky Vím, co jím
Překlad názvu: Brand awareness of Vím, co jím
Autoři: Dryáková, Kristýna ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; marketingový výzkum trhu; Vím, co jím; zdravý životní styl; znalost značky; značka; značky kvality potravin; brand; brand awareness; healthy lifestyle; marketing communication; marketing research; quality brands; Vím, co jím

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49325

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203885


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet