Název: Analýza marketingové komunikace vybraných fotbalových klubů
Překlad názvu: Analysis of Marketing Communication of chosen Football Clubs
Autoři: Kramář, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikační mix; Marketingová komunikace; Online marketing; Communication mix; Marketing communication; Online marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49194

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203762


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet